FAQs
Om du behöver avboka en klass, gör det minst 8 timmar innan klassen börjar för att undvika att bli debiterad. Detta är särskilt viktigt om klassen har en väntelista, så att vi kan erbjuda platsen till någon annan.
Tyvärr kan avbokningar som görs inom 8 timmar inte återbetalas på grund av vårt system. Tack för din förståelse!
Absolut! det finns två alternativ!
- Du kan köpa ett nytt kort innan det gamla går ut, och vi överför då dina kvarvarande klipp till det nya kortet utan extra kostnad.
- Alternativt kan du förlänga giltighetstiden med upp till 3 månader för 40 kr per klipp. Meddela oss, här,hur många klipp du vill förlänga och swisha beloppet till 1231580075.
Ja, våra 6- och 12-månaderskort kan frysas upp till två gånger, minst två veckor per gång, mot en administrativ avgift på 200 kr.
För att få ett fullständigt kvitto, logga in i bokningssystemet och gå till Namn – Mina bokningar och beställningar – Kommande klasser – Beställningshistori – Välj det köp du vill ha kvitto på
Ja, ditt “Ala kort” gäller på alla våra studios i Lomma, Lund och Bjärred.
Ta med en vattenflaska och en yogamatta samt en handduk om du har. Vi har även mattor och handdukar som du kan hyra eller köpa i studion
Absolut! Vi erbjuder yoga på arbetsplatsen, för slutna grupper och som privata klasser. Hör av er till oss här så kan vi skräddarsy en lösning som passar just er!
Absolut inte! Yoga möter dig där du är, och du kommer märka att din rörlighet förbättras med regelbunden träning.
Självklart! Börja med en nybörjarklass så bygger vi upp din styrka och snart kommer du känna dig hemma i träningen.